Jeg rapporterer utstyret ditt!!

Yes da. Nok en runde med masse rapporteringer . Lite visste jeg at noe så enkelt som et navnebytte skulle tiltrekke seg ny type grisemeldinger. Så voksen i et ord er visst farlig å bruke på nett. Helt vanvittig.
Trodde først det var feberen som herjer for 2 døgnet nå som innbilte meg dette. Men da instagrammen fikk samme respons skjønner jeg at noe er fullstendig feil. Er en enormt stor mengde menn der ute med en tankegang som burde vært endret.

For nei jeg er ikke kåt eller ønsker å se ditt flotte utstyr. Du vet ikke mitt navn eller alder . Og enda jeg hadde et navn som VoksenMamma så trodde du jeg drev med noe helt annet? Sånn helt seriøst hvor gris i hodet kan man bli? Hva om jeg hadde vært 14? Hvor mange unge jenter og gutter blir utsatt for dette daglig?

Det florerer av dem. De forbanna overivrige mannfolka/ gutta som tydeligvis sliter med å tilfredsstille seg selv eller få seg noe. Så dem finner noe som likner et menneske med rette utstyret for dem og gyver løs. Spammer deg ned som om dem spør om du har en bra dag.
Hvor er dette ok? Det er 13 årsgrense for pokker. Men langt under den alderen er det barn som dessverre sitter på snap og TikTok osv.

Og her sender du, din forbanna idiot, bilder og meldinger om penger for bilder. Hvordan jeg ser ut der nede. Når skal vi få en stopp på dette!!!! Vi må ha strengere verifisering på nett. Og større konsekvenser for alle type overgrep og hets.
Nei i dag merket jeg det toppet seg.
Er du så nøden så finnes egne sider. Ikke bruk apper beregnet for barn også.

Dagens lille sinte!!

Kjerring som sikkert aldri blir helt voksen. Klarer ikke drikke kaffe, oppleves for noen som ei som aldri kan holde kjeft men egentlig er et ålreit kvinnfolk. Livet er ikke for pyser men vi kan hjelpe de som trenger en hånd
Posts created 67

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top