Rosa søndag

Når våren ikke vil komme til oss så lager jeg vår i meg selv. Fresht med rååååsa outfit. Sola skinner ute (-10 tok litt vekk illusjonen om at dette ville kunne brukes som varme ) men jeg smiler og fant det mest sprudlende jeg hadde i skapet. Og jeg så at jeg har faktisk mye klær jeg burde børste støvet av. Slutte å kjøre så safe.

Som dere ser på bildet er min guilty pleasure godt plassert i armkroken. Nytes hver helg.

I dag er planen å endelig få vasket dassen og resten jeg ga fullstendig blaffen i når jeg prioriterte min siste energi i går kveld på en tur, (ja dere leste riktig,) i minus 10 sånn bare for å sparke meg selv bak.

Jeg har sovet for lenge nå. Orker ikke mer grå og slapt. Så jeg dro ut proppen og derav nå farger inn.
Dårlige dager kommer men er ikke alt det heller.
Hvilke farger bruker du på dine dager? Gult er kult, grønt er skjønt… osv. våren trengs og vi i dette landet sover litt som bjørnen gjennom vinteren.

Make it a good one;)

Kjerring som sikkert aldri blir helt voksen. Klarer ikke drikke kaffe, oppleves for noen som ei som aldri kan holde kjeft men egentlig er et ålreit kvinnfolk. Livet er ikke for pyser men vi kan hjelpe de som trenger en hånd
Posts created 67

2 thoughts on “Rosa søndag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top