Vottentått

Jeg er så bortskjemt.
Sjekk fargene !!
Hallo hvem vil vel ikke ha slike?
Jeg sliter med kalde og vonde hender og noe så enkelt som litt strikk gir både lindring og glede.
Midt i blinken. Må si at disse er strikket med masse kjærlighet også;)
Skulle gjerne klart å strikke selv men da er jeg glad jeg har noen som elsker både meg og strikking. Bra kombo…

Dagen i dag endte litt sånn på halv stang da hodet ville mer enn kroppen og sendte meg tilbake i seng med mer feber og hodepine. Ro i rævva sa du? Nope
Være syk er ikke noe jeg personlig er god på.Har ikke tid. Skal og må noe hele tiden.
Ble faktisk litt deppa men da hjalp det en god del med å få disse i posten. Nesten som bestilt!!

Så nå er det kakao og serie … og katter i sengen .. Men like blid da. Blir likar i morra;)

Smil;)

Kjerring som sikkert aldri blir helt voksen. Klarer ikke drikke kaffe, oppleves for noen som ei som aldri kan holde kjeft men egentlig er et ålreit kvinnfolk. Livet er ikke for pyser men vi kan hjelpe de som trenger en hånd
Posts created 67

One thought on “Vottentått

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top