Snacks i uka…

Etter forrige innlegg så tenker nok både dere og jeg at dette her er det siste jeg skulle skrive om.
Men er det noe jeg elsker like mye som jeg hater så er det mat, og jeg føler at å skrive om de positive sidene er like så viktig.
Min reise med vekt og mat har vært så lang og på veien har jeg lært litt om hva kroppen liker.

I dette huset er vi så utrolig dårlige på å holde den «sunne linjen» så vi tyr lettere til posen med potetgull eller sjokoladen på tilbud. Og ja det skal sies at prisene har påvirket vårt valg av snacks . Noe jeg er lite happy for da jeg selv er veldig glad i friske bær og frukt.

Så i dag tenkte jeg at nå får det være nok. Skal jeg jobbe med meg selv får jeg starte der jeg kan, og dermed tok den korte turen over veien til butikken.
Gulrøtter og agurk med noe så enkelt som litt dip har hittil føltes som ork å fikse, men når man får det på bordet så ser det utifra min mening mer fristende ut enn tørt potetgull.

Snacks betyr ikke usunt. Så lage sine egne favoritter og her kan man jo ikke bomme spør du meg;)

Kjerring som sikkert aldri blir helt voksen. Klarer ikke drikke kaffe, oppleves for noen som ei som aldri kan holde kjeft men egentlig er et ålreit kvinnfolk. Livet er ikke for pyser men vi kan hjelpe de som trenger en hånd
Posts created 67

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top