Kaffe-terapi

Jeg trodde virkelig jeg hadde glemt hva mennesker, hygge og ikke minst hvor godt kaffe smaker imellom.
Å klare å tvinge seg selv ut av hula si, få på seg en olabukse og date gubben var akkurat det jeg trengte i dag. Joda , vi skulle noe annet men hvorfor ikke gjøre fredagen til noe mer enn kun noe man allerede skal?

Så starbucks med den varmeste og beste kaffen og rundstykke var ikke feil.

Rett føre vi reiste ringte nav til gubben også, aka hans nye saksbehandler og jeg tør jo påstå at dette virker ikke feil. Inntrykket mannen hadde var at her skal ting gå unna og man gjør sitt beste med det man har av dokumentasjon osv. (er i eventuell uføreprosess). Hvorfor la folk sitte med økonomiske bekymringer oppi alt? Men dette er jo en sak for seg selv. Vi brukte selvsagt litt tid på å snakke om dette. Er ikke så ofte vi er ute av huset tross alt.

Men vi skulle ut i dag pga ny time på familievernkontoret og hvorfor vi går der kan du lese om her

Parterapi

I dag ble intet unntak på hvor bra dette er for oss, og jeg merket hvor stor endring i energien min det var. Tilbake i huset fikk jeg både ryddet og vasket men det beste jeg følte var mer ro i toppen. Ikke så trist og uggen rett og slett. Tror fredager er en bra dag for slike samtaler, da helgen blir bedre og slapper av på en annen måte.

Uansett så ble middagen en suksess som alltid med den samme , gode gamle tacoen med påfølgende gaming på gutta. Rutiner kan man jo si vi har litt av;)
Nå er jeg godt parkert med serie, laptop og telefonen på lydløs for å hvile som jeg er beordret til🫣 Hvem skulle trodd det…

Ha en knall helg folkens. Er det kaldt og dritt ute så lag varmen selv. Tenn lys(husk å passe på) og frem med kakao eller annet digg å drikke. Er nemlig på tide å skru frem klokka denne helgen. Så våren kommer… bare gjemt seg litt …

Kjerring som sikkert aldri blir helt voksen. Klarer ikke drikke kaffe, oppleves for noen som ei som aldri kan holde kjeft men egentlig er et ålreit kvinnfolk. Livet er ikke for pyser men vi kan hjelpe de som trenger en hånd
Posts created 67

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top