En sokk til besvær.

God lørdag alle sammen;)
Is it a good one?? Håper det..

I går så tok jeg frem kurven med sokker! Hjelpes hvor mange sokker en vaskemaskin klarer å spise??
Man legger to inn og får ut en (velger jeg å tro) men hvor er de andre?
Jeg hater klesvask og spesielt sokker og undertøy. Små plagg som vikler seg inn i alt mulig og dermed skaper hodebry for en stakkars mamma som får litt grå hår. Men kaster jeg dem jeg ikke finner maken til? Nope. Hvem vet, kan jo dukke opp en dag.. lever i trua.

Ellers gikk starten på helgen litt annerledes for seg enn vanlig.
Vi har virkelig fått kjenne på det å bare være voksne og det er vi dårlige på fant vi ut. Gutta dro på hyttetur og dermed overlot meg og gubben alene i det store huset med ikke noe som måtte gjøres . Ble nesten litt handlingslammet og endte med å legge oss føre midnatt..
Er vi foreldre så innsauset i rutiner og «skal og må» at mår ungene er andre steder funker vi dårlig eller er bare jeg litt vel glad i rutiner Kanskje ??

Her blir det uansett unger eller ikke ekte cheatingday med burgere, chips og snop;)

-Tina

Kjerring som sikkert aldri blir helt voksen. Klarer ikke drikke kaffe, oppleves for noen som ei som aldri kan holde kjeft men egentlig er et ålreit kvinnfolk. Livet er ikke for pyser men vi kan hjelpe de som trenger en hånd
Posts created 66

5 thoughts on “En sokk til besvær.

  1. Veldig lurt å kjøpe helt like sokker! Altså alle like… Så om det blir en borte så merkes det ikke, den andre kan fint parres med nr 4, 5 eller hvem som helst 😀 Jeg hater vasking generelt. Jeg synes det største problemet er at alle mine klær får samme fargen til slutt. Selv om jeg deler i farget, hvitt, svart osv… Alt blir likevel gusje-grønt etter en stund.. Skulle hatt bittesmå vaskemaskiner hvor det var plass til bare et par tre gule plagg, så de slapp å måtte dele rom med noen oransje, rosa.. eller kanskje en turkis plutselig… Små vaskemaskiner, da hadde man både hatt oversikt over sokkenes flukt OG de gule toppene hadde kanskje fremdeles vært gule 😀

    1. Hehe ganske enig med deg her og er ingen fan selv av vaskemaskin. Glad jeg har men den skaper bry. Like sokker er ikke dumt. Ha alle oppi en stor kurv så får dem skrike når dem nærmer seg tom;) Vaske feil farger har jeg brent meg på. Tror noen av oss blir litt snøblinde under vaskingen…

  2. Jeg legger sokkene i en pose, og så prøver jeg å finne par med jevne mellomrom! Finner jeg noen single sokker, så kaster jeg de etter en viss stund! Ha en fin lørdag flotte dere <3

    1. Hehe ja har en kurv selv så ikke dem blir borte. Håper på at alle gir opp singellivet 🤪ha en flott helg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top