De kule kjøper brukt

Sånn sent god kveld herifra da klokka nærmer seg langt over leggetid , men etter å ha skrubbet ned kjøkkenet våknet jeg lissom litt.
Men etter å ha fått hjelp av min bedre halvdel til å henge opp den helt nye og veldig godt brukte og absolutt søøøteste lampa så ble det litt feil med et kjøkken som fløt over.

For som overskriften sier , de kule kjøper brukt!! Vi sløser, kaster og forsøpler. Noe som ikke er så kult. Vi hører mye om grønt skifte mens dem har moms på brukte varer!!?? Noe jeg håper dem får gjennom at skal vekk. Vi burde belønne gjenbruk. Oppfordre og alle kan gjøre litt for et bedre miljø.

Så jeg er en flittig (noe ekstrem) bruker av bruktbutikker og Finn. Huset vårt er satt sammen av 80% arvet eller kjøpt/ fått brukt.
Noen ganger må det pusses litt og et strøk maling men holder i mange mange år.
Siden vi har et gammelt hus merket jeg etter 1 år at her kjører vi gammel stil og derav det nyeste tilskuddet av brukt i hus..
lampa..

Har du sett noe søtere??

-Tina

Kjerring som sikkert aldri blir helt voksen. Klarer ikke drikke kaffe, oppleves for noen som ei som aldri kan holde kjeft men egentlig er et ålreit kvinnfolk. Livet er ikke for pyser men vi kan hjelpe de som trenger en hånd
Posts created 67

4 thoughts on “De kule kjøper brukt

  1. så fint dere har det. koselig.
    Er det ikke mulig å klikke på følgeknappen her? tenkte å legge til bloggen din sånn at jeg kan få varsel når du legger ut noe nytt, om det er mulig?

  2. Absolutt veldig søtt👏 Jeg elsker også brukthandel og loppis. Har sjøl holdt både garasjesalg og hatt stand på loppemarkeder. Artig. Kjøper ikke så mye på loppis nå lenger. Tør nesten ikke å gå dit😅, for er så redd for å dra med meg alt mulig rart(og fint) hjem. Men elsker å rydde i boden for å gi bort ting til loppis. Kaster aldri noe. Gjenbruk er supert👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top