Brødskiver til middag og håndball

God kveld fininger

Sitter her med gubben og han sier han er litt drittlei. Sliten og venter på bedre tider. Hva nå enn det betyr.. den som venter får se.

Søndagen ble alt annet enn rolig. Egentlig er disse dagene fylt med bena på bordet, fjernkontrollen og skikkelig søndagsmiddag. Men siden jeg nå har blitt sånn supermamma igjen til en på snart 17 som har oppdaget den vakre verden av håndball så ble det tidlig opp for å kjøre han og lagkamerater til nyåpnet hall. Deretter hjem og late som jeg fant søndagsmooden.

Middagen ble litt borte da telefonen ringte non stop og jeg rett og slett føler noe mangler når jr er ute av huset. Plutselig løp tiden og to raske brødskiver ble slukt på vei til kamp.
Men for en kamp. Skryt skryt ..
Stemningen stod i taket. Jubelen og bjeller som ringte mens mål etter mål kom inn.
Jeg er visst en sånn smågal mamma som skriker høyt(ja gubben også).

Hes og svett etter klappingen og rop ble det endelig tid for at jr kjørte oss hjem(øvelseskjøringen trappes opp nå) og nå er bena høyt. Eller kranglet litt med budsjettet som jeg synes mangler noen nuller etter inntekten men hvem synes ikke det.
Får heller ta det i morgen. Gidder ikke miste nattesøvnen over noe jeg ikke kan styre…

Snart klar for ny uke og hurra meg hei nå skal vi snart få litt svar.. håper vi… tror vi… gir pokker ikke opp altså.

Ha en sykt bra uke som kommer. Og pakk dere inn for nå kjem kulda tilbake att;)

Kjerring som sikkert aldri blir helt voksen. Klarer ikke drikke kaffe, oppleves for noen som ei som aldri kan holde kjeft men egentlig er et ålreit kvinnfolk. Livet er ikke for pyser men vi kan hjelpe de som trenger en hånd
Posts created 67

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top