Tur og husvask

For en sinnsykt deilig søndag. Null stress eller mas. Bare kakao, serie og den vanlige søndagsmiddagen. Det som gjorde denne dagen så bra er at både formen og hodet har samarbeidet for første gang på lenge. Dermed har jeg fått både gjort husarbeid og endte opp med en kveldstur på nesten 3 km!!
Jeg er totalt utrent nå og merker jeg må bygge meg opp litt og litt. Men det får bare være. 3 km er bra jobba👏

Føre middag ble gulvvask og klesvask tatt mens jeg hadde stemora mi på telefonen. Vi ringes ofte på søndager med litt oppdateringer på vær og familie. Det er alltid like koselig. Er i tillegg utrolig hvor mye man får gjort med noen å snakke med samtidig.

Avsluttet kvelden med en kopp te mens jeg hjalp yngstemann med litt ommøblering . Han har nemlig kidnappet speil og lys fra ene stua( med min velsignelse ). Jeg sier ikke nei når dem ønsker å rydde og fikse rommene sine.
Begge gutta har «hybler» på over 30 kvm i huset så dem trenger ikke bo trangt for å si det sånn. Derimot kreves litt for å holde rent og ryddig, og jeg hjelper gjerne med bæring når dem spør.

Jeg har som sagt bare tatt innover meg all den positive energien og formen jeg har hatt , så får morgendagen være morgendagen. ❤️

Kjerring som sikkert aldri blir helt voksen. Klarer ikke drikke kaffe, oppleves for noen som ei som aldri kan holde kjeft men egentlig er et ålreit kvinnfolk. Livet er ikke for pyser men vi kan hjelpe de som trenger en hånd
Posts created 67

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top