Ja hva skal en si…

Startet dagen fresht og logget meg inn på en snap jeg ble spurt om å gjeste på. Fmogmeg. Trivelig skulle dette bli og temaet er mat og fibro, noe jeg absolutt kunne skravle lenge om.
Vel, hadde jeg enda klart å tenke litt med mitt surrete fibrohode ville jeg husket at i dag var det ikke den 23 så hadde jeg sluppet å sitte å lure på hvorfor jeg ble logget ut hele tiden. For noen andre drev nemlig å logget inn:
den som faktisk skulle snappe i dag!

Vi lo litt av det og jeg tenkte at jeg fikk bare gyve løs igjen i morgen. Men hva skulle jeg nå gjøre denne dagen? Måtte lissom bruke hodet på nytt, endre listene og prøve å huske om jeg hadde glemt noe.
Fikk jeg gjort noe av det tror du? Veldig lite. Kroppen har slått seg vrang, ble masse kjøring hit og dit. Gubben fikk en smell og dermed endte min karriere i kveld med varmeflaske, ei pille og Netflix i sengen kl 20…

Jeg er rævva på å ha fibromyalgi eller være dårlig generelt. Men får håpe jeg lærer tilslutt.

Uansett ble både unger og gubben servert middag, klærne vasket og oppvaska tatt .jr kjørt til og fra trening og alle er egentlig tatt vel hånd om. Dermed tillater jeg meg å slenge meg i sengen for å bare være litt sutrete med mine egne problemer en liten stund.

Fortsatt god lillelørdag:)

Kjerring som sikkert aldri blir helt voksen. Klarer ikke drikke kaffe, oppleves for noen som ei som aldri kan holde kjeft men egentlig er et ålreit kvinnfolk. Livet er ikke for pyser men vi kan hjelpe de som trenger en hånd
Posts created 67

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top