Da kjører vi på igjen;)

Yes da. Gamla er tilbake. Like elsket og hatet som før så dukker jeg opp her igjen etter en aldri så liten søknadsprosess (og litt venting) for å se om jeg kan trigge nysgjerrigheten til noen der ute.
Målet er å kose meg, bli mindre selvkritisk og virkelig la hele kaoset i hodet få litt utløp her på bloggen.
Så får vi satse på at det blir lite skriveleif, korte skrivesperrer og at bullshit- filteret holder seg på plass .

Om eu lurer på hva som kommer til å dukke opp her så kan jeg faktisk ikke svare. I vårt liv her i Taterudbakken er dagene aldri like. Utfordringene står i kø men jaggu lever vi godt oppi alt. Tror ikke jeg har møtt en annen familie som tar seg selv så lite høytidelig og de som følger meg på snap ser jo dette..
joda vi deler sykdom og triste ting rett som det er og kaller det livet som skjer.

Men en ting er sikkert , og det er at jeg skriver om det som jeg føler og opplever. Om ikke alle liker det eller skulle ha en mening så får det være. Er ikke her for å please noen andre enn meg selv og gjøre noe jeg bare elsker…
nemlig å skrive!!

Velkommen til kaoset som egentlig er ganske hyggelig om jeg får si det selv;)

-fruatil

Kjerring som sikkert aldri blir helt voksen. Klarer ikke drikke kaffe, oppleves for noen som ei som aldri kan holde kjeft men egentlig er et ålreit kvinnfolk. Livet er ikke for pyser men vi kan hjelpe de som trenger en hånd
Posts created 67

7 thoughts on “Da kjører vi på igjen;)

    1. Så koselig å høre❤️ Hehe kroppen skriker 95 og hodet 14 så er vel en balanse et sted der../ Ha en knall kveld;)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top