Grytekluter, sol og kulegrill

I morges våknet vi til et hvitt teppe av nysnø , så belaget meg på nok en sur og kald dag med inneaktiviteter. Haha gjett hvor feil jeg tok!!

Denne dagen ble knall. Den ble varm, solfylt og ikke minst med årets første grillings.
Vi reiv ut stoler og bord fra boden, børstet støv av den gamle kullgrillen og måkte all snø vekk fra terassen.

Heldigvis hadde vi noe grillmat i fryseren , så den planlagte laksen fikk vente. Hvem kaster bort 22 grader i solveggen på middag i ovnen? Angrer ikke på energien brukt på dette i dag.

Tidligere på dagen ble energien brukt på litt handling, hente post og vaske kjøkken. Og i posten i dag fikk jeg en aldri så liten overraskelse fra mamsen min:

Lekre grytekluter og kjøkkenklut som matcher fargene inne. Ei som følger godt med hva jeg trenger og liker. Elsker sånne gaver man virkelig har bruk for. Og farger 😍

Avsluttet hele greia med å rusle noen km mens jeg skravlet i telefonen, og gledet meg over å slippe den store oppvaska som uteble med grillingen . Vinn-vinn i dag👍☀️

-fortsatt god onsdag folkens

Kjerring som sikkert aldri blir helt voksen. Klarer ikke drikke kaffe, oppleves for noen som ei som aldri kan holde kjeft men egentlig er et ålreit kvinnfolk. Livet er ikke for pyser men vi kan hjelpe de som trenger en hånd
Posts created 66

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top